Jossain pitäis olla semmonen laki, että kesälomalla ei sais sataa vettä.
Mikään ei oo niin ärsyttävää, ku se että kesällä sataa. Ei sillä,että tekisin muutenkaan mitään muuta ku dataisin, mutta silti.... Tulee huono fiilis ku ulkona on niin harmaata.
Sillon ku oli vielä koulua, nii oli aurinkoista ja ihanaa. Ainakin melkein.

Koulusta tulikin mieleen(vaikka ei sitä sais kesällä miettiä!), niin perjantaina tulee ne yhteishaun tulokset. Jaiks. Jänskättää aikas paljon, vaik tiedän et pääsen ainakin mun kakkosvaihtoehtoon. Ja ei haittaa yhtään vaik "joutuisinki" sinne.

Ens vkonloppuna pitäs lähtee Joensuuhun ja Kuopioon... Tavallaan meni fiilis lähteä sinne Kuopioon eilen ku tappelin ton yhen kanssa taas vaihteeks.
Eipä taida tulla siitäkään mitään, ku meijän piti Tuskaan mennä. Kaikissa miehissä on oikeesti jotain vikaa. Toinen haluu pelkkää seksiä, toinen taas ei halua koskaan seksiä. Toinen soittelee liian usein, toinen soittelee liian harvoin. Toisella on joka viikko uus nainen, toinen roikkuu yhessä liian pitkään. Toinen ei sano mitään suoraan, toinen sanoo kaiken liian suoraan. Miksei miehet voi olla niinku naiset?! Me naisethan ollaan lähes aina täydellisiä. Okei, onhan meissäkin muutama, no vähän erikoisempi yksilö.
Yks mun kaveri ostaa joka päivä uudet kengät, toinen kulkee samoissa kengissä aina vaikka pohja ois jo irronnu. Yks mun kaveri taas luulee olevansa kännissä puolikkaan siiderin jälkeen.
No mut ne on niitä teinejä. Itsehän en siis ole teini. Tai olen. Niinku ikäni puolesta, mut en käyttäydy ku teini. Kai. Toivottavasti.

En ymmärrä itteeni, alotan joka paikkaan blogin. Kirjotan kolme kertaa, ja tajuun ettei kukaan lue niitä kuitenkaan. Sit masennun ja unohdan koko kirjottamisen. Sit mun tekee taas kuukauden pääst mieli kirjottaa, mut en enää muista mun tunnuksia mihinkään ja teen uuden. Toivottavasti jaksaisin/muistaisin kirjottaa tänne vähän vaikka aktiivisemmin... (:

Terkkui, Heidi