Aloin miettii, et lukio on oikeesti tosi turha paikka.
Mitä mä teen sil tiedol et mitä on logiikka. Okei, mä tiedän ettei mun jutuis oo mitää logiikkaa, mut se riittää mulle.Tai mitä välii sil on et osaanks jotai medialukutaito paskaa? Ketä kiinnostaa kemian historia?! Tai mitä tekee sil tiedol mitä on leijalauta saksas? En ees tiiä mitä se on.
Mut toisaalt, lukios on hauskaa. Paljon hauskempaa ku peruskoulus. Mun mielestä. On paljon vapaampaa. Ainaki meijän koulus. Jos sä et mee tunnille, nii sä et mee tunnille. Seuraaval tunnil kysytää et mis olit, sanot et olit kipee, nii se on siin. Sen jälkee ei kysytä mitää.
Sit aloin tänää kelaa,et koko ysin stressasin numeroist sen takii et pääsen sinne kouluun mihin haluun.No nyt pääsin tonne. Mihin mä niit numeroit nyt tarviin? Okei, sit ku lähtee lukiost nii pitää mennä kouluun. En tiiä mihin mut ei se oo varmaa nii tarkkaa.
No okei, haluisin oikeesti oikeustieteitä lukee. Mut se on vaa tommonen hassu unelma, mitä oon toivonu jostai 7.luokast asti. Mut sitä nyt on turha murehtii viel. No joo, mult kysyttiin täs yks päivä et mitä aineit aijon kirjottaa. VITUSTAKO MINÄ TIEDÄN! Hyvä et tiedän mitä aineita aijon lukee ens jaksos. -.-

Mä rakastan pitkiä ja oikeesti FIKSUJA keskusteluja. Siis en mitää semmost "Omg, arvaa kuka on sen kaa kimpas!" Vaan siis ihan oikeit keskustelui.Tänää oli vähän outoo ku keskusteltiin kristinuskon eri suuntauksista ruokapöydäs. (Nyt puolet ajattelee et okei, toi on joku hihhuli ja loput puolet ajattelee et okei, toi on joku nörtti. Sorry, en oo kumpikaa) Mut siis tajusin, et oon tullu oikeeseen kouluun. Siel saan selittää miten paljon haluun vaik kemian kaavoist ja kaikki kuuntelee ja on mukana. Kukaan ei oo silleen OMG nolo, toi puhuu KOULUST vapaaehtosesti lol. Ja tuol on muutenki outoo, et jos filosofian  tunnil piti puhuu oikeudenmukaisuudest, nii siel oikeesti kaikki puhu siit parin kaa, eikä joku alkanu selittää et "Omg, viikonloppun mä meen dokaa ja ihhiihihi" Okei, jos tykkää olla tommonen nii olkoot, mut MÄ en tykkää olla tommonen.

Tietty me puhutaan siitäki et kuka oli kenenki kaa ja kuka sammu perjantaina ja silleen.
Mut se ei oo mikää elämän ja kuoleman kysymys. Tuol koulus kaikki oikeesti saa olla semmosii ku haluu. Jos joku tulee jätesäkki pääl kouluun nii kaikki on sillee joo,toi ehkä tykkää. Kukaan ei ala nauraa, lol toi on joku nolo ku jätesäkki ei oo muodis.
Ja muutenki. Lukio sopii mulle.
Tunnen itteni nii paljon fiksummaks ja vanhemmaks ku saan sanoo et oon LUKIOLAINEN.

Amiksest tulee mieleen joku sänkinaamanen teini joka ajaa pillurallii Corollalla. (nii siis mun poikaystävähän ei oo semmonen köh köh) ja sit ku sanoo et on peruskoulus nii kuulostaa mun mielest pienelt, mut LUKIO. Siin on sitä jotain. <3 Menkää kaikki lukioon.

Okei, mun mielipiteet vaihtuu aika nopee. Alus lukee et lukio on turha ja lopus lukee et menkää lukioon. No joo, aika ristiriitasta,mut mä oon ristiriitanen ihminen!

Mut mä taidan mennä nyt valmistautumaan henkisesti Salkkareitten uusiin jaksoihin.

Vi ses!

Terkkui,Heidi