Joo sori en oo taas kirjottanu ehk vähään aikaan, mut mähän sanoin etten ikinä muista kirjottaa näihin ja kukaa ei oo muistuttanu mua :(

No asiaaaan...
Niin siis, laitoin välit lopullisesti Jaanan kaa poikki.
Viiminen niitti oli se että "Oon lapsellinen ja nolo" koska joku tuntematon oli haukkunu sitä galleriassa huoraks. Ja se on mun syy? Öököö...
En tarvii tommosta ystävää.

Nyt täytyy toivoo et saan jonkun sinne Ankkarockiin, koska oon kysyny Heidiä, mut se ei oo viel ihan varma et pääseeks se tulee sillon.
Jos ei, nii vedän ranteet auki.

Kävin tänää mutsin kaa leikkimäs turistii stadissa.
Ekaks mentiin Sibelius-monumentille ja oltiin true turistei :DDD
Oikeen nolottaa...
Sit mentiin Hietaniemen hautausmaalle ja bongattiin kuolleiden julkkisten hautoi.

Sit vaa käppäiltiin keskustaan, ja käytiin ostaa mulle loputkin ekojen jaksojen kouluirjat.
Jep. 350€ meni rahaa kahen ekan jakson kirjoihin...
Melko kallista.
Elämä on.

Elämästä tulikin mieleen...
Voisin mennä taas hankkimaan semmosen...

Terkkui,Heidi