Ihan ekaks, hyvää juhannusta kaikille!
(Mulla kun tää juhannus ei oo mikään kovin hyvä...)
No mut anyway...
Äsken oli ihan ystäväni kanssa. Joka nyt on tosin EX-YSTÄVÄ.
Jep, laitoin välit poikki.
Sai kerranki mitä ansaitsi.
Se on aina se täydellinen ja kaunis joka saa kaiken mitä haluaa. Nyt ei saanu.
Sen sosiaalinen elämä menee muka mun takii pilalle.
No ei väkisin.
Mä pärjään ihan loistavasti ilman sitäkin!
Syksyllä uus koulu ja kaikkee ;>

Nojoo.
Kamala ikävä takas Kuopioon Topin luo :((
En ehkä selvii täst koskaan.
Onneks se tulee tänne kohta <3
Nii ihanaa ku se sano odottavansa mua kolme vuotta et saan koulut käytyy tääl ku mutsi ei anna mun muuttaa Kuopioon viel. :((

Jep.
Mummo ja Vaari oli meil syömäs tänään.
Vaari sai jonkun ihme kohtauksen.
Se ei syöny mitää, makas vaan ja oksenteli.
Ja ei suostu menee lääkäriin.
Toisaalta...
Tuntuu hirveelt sanoo, mut ois miljoona kertaa helpompaa jos se kuolis pois!
Semmonen vanha juoppo!

Joo, voisin mennä hankkii taas elämän.
Tuskin onnistun tälläkään kertaa...

Terkkui,Heidi